جشنواره وبلاگ نویسی تبیان در استان زنجان

امروز در بازدید هایی که از وب سایت تبیان زنجان داشتم از برگزاری یک جشنواره وبلاگ نویسی کشوری مطلع شدم . بسیار خوشحال کننده است که مسئولین امور فرهنگی و دینی در کشور از چنین برنامه های مفیدی برای حمایت از بلاگر های دینی استفاده میکنند و بسیار خرسندم که استان زنجان پیشگام برگزاری این جشنواره است .








از تمامی بازدید کنندگان محترم و بلاگر های همکار و دوستان عزیزم دعوت میکنم خودشون رو برای این جشنواره فرهنگی آماده کنند .

لزوم برگزاری چنین جشنواره هایی بر همگان مسلم بوده و تاثیر اون در گسترش اطلاعات دینی و فرهنگی در محیط مجازی بر کسی پوشیده نیست . باید از تمامی مسئولینی که در این زمینه گام هایی رو برداشتند قدردانی شده و "فکر نو" این حرکت رو بسیار مثبت ارزیابی میکنه . این جشنواره علاوه بر ویژگی های مشابه ای که در سایر برنامه های این چنینی موجودند یک مشخه بسیار ظریف داشت که منو از ظریف بینی مسئولین تبیان شگفت زده کرد و ان هم اینکه نقطه ضعف وبلاگ های مذهبی و دینی را در وبلاگستان بین المللی فارسی از نظر پنهان ننموده بودند و برای تقویت این بستر 5 امتیاز به وبلاگ های سرویس دهنده های خارجی بلاگر و وردپرس اختصاص دادند . یکی از عواملی که 100% در این جشنواره موجب ایجاد انگیزه برای "فکر نو" جهت شرکت در ان بود همین مورد است .
در این پست اطلاعات مختصری را در خصوص برگزاری این جشنواره از وب سایت تبیان قرار میدم . که با مراجعه به لینک های اصلی اطلاعات کاملی رو مشاهده خواهید نمود :

آدرس اصلی وب سایت جشنواره :



برای مشاهده قوانین جشنواره حتما این قسمت رو کلیک نموده و مطالعه نمایید .


زمان بندی جشنواره :

فراخوان عمومی : 15 فروردین ماه 1387 (تا شروع داوری قادر به ثبت نام هستید )

شروع جشنواره : 20 فروردین 1387
مدت جشنواره : 1 ماه از آغاز شروع جشنواره و تا آخر اردیبهشت 1387

داوری جشنواره : از 30 ام اردیبهشت 1387 به مدت 10 روز اختتامیه
و تقدیر از وبلاگ های منتخب10 ام خرداد




جوائز جشنواره :


کمک هزینه های سفر زیارتی مکه مکرمه به همراه لوح تقدیر جشنواره
کمک هزینه های سفر زیارتی سوریه به همراه لوح تقدیر جشنواره
کمک هزینه های سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه لوح تقدیر جشنواره
سکه های بهار آزادی به همراه لوح تقدیر جشنواره
کمک هزینه خرید کتب برتر اسلامی اعم از المیزان
ده ها هزار تومان مبالغ نقدی
صد ها عنوان اقلام فرهنگی و دینی


بنر های جشنواره :


برای دریافت و قرار دادن بنر های آماده جشنواره هم بخش خاصی اماده شده است که میتوانید با مراجعه به این بخش براحتی از تولیدات گرافیکی و متحرک موجود استفاده نمایید .

آدرس بنر های جشنواره : http://tebyan-zn.ir/weblog/ads.htm


پشتیبانی جشنواره :


برای پشتیبانی از بلاگر ها و ارائه اطلاعات بیشتر دو روش رو مشاهده نمودم . یکی از طریق گفتگوی ان لاین در ساعات مشخص با استفاده از ای دی : TebyanWeblog و دومی وبلاگ مخصوص جشنواره با آدرس : .

همچنین سوال و جواب های اماده را در این قسمت ببینید http://tebyannews.wordpress.com که همزمان سوالات مختلف کاربران را پاسخ میدهند .





Template Designed by Douglas Bowman - Updated to New Blogger by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro
All rights reserved to : فکر نو